w i f u e
bring the beat back
about bias stuff link home dashboard facebook follow blogskins
alahai rindu dia :)

credit and thanksgyuu

Template Edited by : Farah Hana
Credit : css school image Jaera

OLD | NEW
exam math today
Thursday, May 26 | 1:26 AM | 0 comments

arghh susah giler math ......pakai tembak jer soalan tadi sebabnye BAPAKKK susahnye..................arap 2tembakan kali ini tepat mati disitu saje adoyai pant pale aq pikir hal math tdi tertibe ade mood nak mlkis haha ...........ala lukis baju jer tpi hot giler bju tuh ...........kira aq nih pandai jugak lah lkis haha(perasan dasar perasaan btul) layan jer lah da ade mood bab mse tuh bosan siap cpat la ktekan tu pasal lah bosan ........lkis punye lkis siap pun .... pastu tunjuk kt member... die lkis pokok kt kertas soalan pastu bli nk kutip mle lah mcm org x btul jer........dialog die tpi x taulah btul ke x

ira: (nak ambek kertas die )
syaz: weh klau x antar kertas nih x per ker
(aksi trik menarik berlaku tgn nih tempih yg tgn itu ....tgn ini plak nak ambek kertas.....)
ira: cpat arh
syaz:wae....
ira:trik tgn dpt kerta bla gi dpan
syaz:kertas aq ...bak blik

hah tu jer yg sye rse die ckap x tau lah klau slah...... punye syg dir kt kertas tue ........bkan duit pun klau aq siat yg blakang tue simpan hahha......aq nih da lri tjuk da nih k lah sblum aq ngarut aq blah dlu babai ............selamat menjawab PEKSEEE................