w i f u e
bring the beat back
about bias stuff link home dashboard facebook follow blogskins
alahai rindu dia :)

credit and thanksgyuu

Template Edited by : Farah Hana
Credit : css school image Jaera

OLD | NEW
cute x kucing sye
Monday, June 6 | 12:05 AM | 2 comments

http://www.cute-smiley.com
huh pnat lah tpi nak jugak wat entry kekeke......arinih nak wat entry psal kucing sye ......die nih jenis kucing parsi....yang cerewet kuat mkan pastu klau dukung
die lme2 mesti lenguh sebab die nih berat hahahahah x taulah baper kilo ....tpi senang bab die nih susah kne penyakit.....taun nih die sihat sepenuhnye x der sakit pun hehehe......
http://www.cute-smiley.com
hehehe posingan maut hahahah

die tgh dengar lgu tue tulah psal mte die gitu

korunk tgk bdan die ..nmpk mcm kecik kn ..sbab die thu org nak ambek gmbr die so die kecik kan bdan die.. x nmpk gemuk(sebenarnye die ni gemuk),,hahahaha

pandai x die pndang kamera heheheh...ceh kaver la tuh sebenarnye die tgh mrah ,,,klau mrah mke kucing sye tue nmpk comel ....


hahaha byk mende yg sye nak citer psal kucing sye nihhttp://www.emocutez.com ......nme kucing sye nih comi kekadang tue sye pgl die platipus gemuk,ommi omma,klabu asap hehehe byk lgi lah tpi x der lah byk sgt kekeke......comi sye ni cerewet bab mkan yelah die ni kan anak raja anak datin x nak mkan nasi x klazzhttp://www.emocutez.com ....tau nak mkan friskis jer ,,anak datin lah katekan ......pastu bile org men kaki die mule lah nak mrah kaki aq nih cantiklah jangan men.bdan die nih sedap buat bantal x pun wat brus cat syiling hahaha mop pun bole mop lantai pkai die jer ...


kekekeke bile org bgi mandi rupe mcam hantu http://www.cute-smiley.com....aq pnh gak terkejut bab die nih bru pas bgi die mandi pastu die duk lah dpur kering kan bdan....mak aq tutup lah lampu dpur tue tinggal lah die sorang duk dapur tue ....mse tuh aq tgh tengok tv x igtlah citer per tpi mse tuh aq tertibe jer rse dahage ....aq gilah dpur nak minum air ...aq bukak peti ais mium airhttp://www.cute-smiley.com ....aq x bukak lampu bab mlax lah mse aq tgh minum air dpen peti sejuk tue tertibe jer ade mende dtg kat aq tpi aq x sedar......mende tuh dtg kt aq pastu gesek kt kaki aq bsah plak tue ....

aq pun mende lgi tertejut trus lah menjerit mcm org jumpee hantuhttp://www.cute-smiley.com ....omma aq mende lgi gi dpur bukak lampu pastu trus mrah aq "naper jerit nih !!!....malam camnih jerit buat mlu org jer nak tido.....aq pun ckaplah camni"comi nih buat org terkejut ...farah mne perasan die mse gelap tdi tu...tertibe jer die dtg pastu gesek basah plak tuh!!..."omma aq ambek comi trus bawak gi dpan kt ruang tamu http://www.emocutez.com....mse tuh rupa comi mcm hantu bulu serabut.....aq tgk dah upe bola boling dah pun.......besor bdan die pun lebih kurang jer .....hahaha tulah citer aq ngan comi yg die tuh pun stu gi gesek kat aq nper nasib bek aq x sepak die .....

ade lah arituh aq pnh wat comi aq nih bola bowling ....mse tuh omma aq x der so sdap lar aq nak kenat kucing aq nih .....adek aq susun botol gam btol air ngan btol ubat hehehe x byk dlm 6 gitu lah x igt sgt .....aq start dlu men bende nih hahaha......comi mse tuh tgh tidor so aq ambek die pegang mcam org men boling pastu lempar diehttp://www.cute-smiley.com..... terkejut die ...http://www.emocutez.comtpi mlang nye x strike huh pastu adeq aq plak die wat mende yg sme ....x strike jugak kekeke dalm baper minit tue adek aq susun btol tuh tertibe dgr mak aq blik...cepat2 aq ngan adek aq kemas hahaha....comi ltak kat tmpt asal die tidur ....mak aq bukak pintu jer.... trus comi bangun gi kat mak aq ..mujur dia kucing x leh ckap kekekekhttp://www.cute-smiley.com

oklah aq ending smpai sini jelah k bye
miaww




written by hanaPhotobucket