w i f u e
bring the beat back
about bias stuff link home dashboard facebook follow blogskins
alahai rindu dia :)

credit and thanksgyuu

Template Edited by : Farah Hana
Credit : css school image Jaera

OLD | NEW
result !!!!!
Tuesday, June 14 | 1:35 AM | 0 comments

http://www.cute-smiley.com
hye reades ..............korunk sume sihat ..........aq sihat jer..........tapi x berape sihat kat sekolah hahahah...............aq memang x bersemangat nak ker sekolah skunk nih ...............malaz sgt nak gi sekolah tapi aq gi jugak sekolah ...........huh !!!.........ok aq baru jer abis ambek pekse cuak argh gak hahah da jadi adat hidup aq bile lpas pekse mesti rase cuakhttp://www.cute-smiley.com...mcm bese bile kiter da pekse kompom kiter nak result pekse kiter tue yang terbaik ...tapi result aq mcm monyet ........
http://www.cute-smiley.com

ok first aq kasi tau sume result aq lulus tapi bukan dengan cemerlang .........cume cukup 2makan jer .............sume keputusan aq sume paras hidung aq ,,......di sini ade result nyer

http://www.cute-smiley.com math=40(sikit lagi nk gagal)
geo=83(fuhh !!! lega rase ade A)
sejarah=66(bole than haha)
kh=5 something aq x igt
agama=76(turun 3 markah )
science=61(turun dan kecewa)
bi=59(x teror pun bi )mujur lulus
bm=66 (tgk name nyer org melayu)

hurm kan aq da ckp keputusan aq mcm monyet..............tapi allhamdullilah lulus jugak .......lega hati ...........tapi x puas hati........http://www.cute-smiley.com.aq rase mcm aq jer yg nk tersingkir dari kelas pj 1 aq arap aq x turun kelas korunk sume doa kan aq jugak yek .....sampai sini jer aq citer babai
http://www.cute-smiley.com
written by hanaPhotobucket