w i f u e
bring the beat back
about bias stuff link home dashboard facebook follow blogskins
alahai rindu dia :)

credit and thanksgyuu

Template Edited by : Farah Hana
Credit : css school image Jaera

OLD | NEW
KENALI DIRI SAYA BERSAMA PUTERI KASIH
Friday, October 28 | 12:56 AM | 0 comments


salam satu malaysia ,hari ni hana ditag oleh Faezah Hannah untuk join segmen KENALI DIRI SAYA BERSAMA PUTERI KASIH . ini pertama kali hana join segmen sebelum ni x pernah pun orang tag hana untuk masuk segmen ni. hana berterima kasih kepada Faezah Hannah.


ade sepuluh soalan yang disertakan untuk melengkapkan entry ini . boleh tahan soalan ..hehehe
jom tengok soalan ape yang puteri tanya ni

1) Jika saya memegang watak karakter kartun saya ingin sekali menjadi spongebob sebab saya suke jadi die.bebas buat kasalahan dan saya juge suke mase spongebob buat krabby patty(nampak sedap) walaupun da tingkatan 3 tapi saya masih lagi suke spongebob.

2) Saya ingin sekali bertemu dengan junhyung. penyanyi rapper untuk kumpulan beast tapi di orang duduk dekat korea macam mane nak jumpe. tapi harap sangat dapat jumpe. hehehe

3) Binatang yang paling saya takuti adalah cicak.ergh geli

4) Saya teringin bercuti ke pulau tioman sebab ape saya nak pergi ker sana sebab saya suke mandi ,saya suka laut dekat saya cantik,klau pergi sana x nak balik .walaupun ade orang dah seribu kali pergi tapi saya ,tak pernah pergi.ayah saya pernah pergi.

5) Lagu yang paling saya minati adalah perhaps that nyanyi park bo young dalam cerita speedy scandal.best cerita tu kelakar.

6) Jika saya menjadi seorang perdana menteri saya akan bunuh siapa yang ketagih sebarang jenis dadah.tk ade belas kasihan pusat serenti pun tak ade. biar orang takut ,nak isap rokok pun kene saman.(kejam)

7) Insan yang paling saya sayangi adalah mak saya lah. hari ini mak saya nak pergi kedah sape nak jage saye.adik x de die pergi KL.

8 Perkara yang paling saya benci adalah DADAH x kisah ape jenis dadah pun rokok pun saya benci. ataupun perkara yang boleh membuat seseorang itu hilang pertimbangan macam arak. mak sendiri pun nak bunuh sebab dadah.

9) Perkara pertama yang wajib saya lakukan setiap kali bangun tidur adalah termenung atau pun pergi dapur minum air

10 ) Tiga perkataan yang menggambarkan diri saya ceria,lasak dan manis (haha x pun)

manusia yang tag ialah

niazays