w i f u e
bring the beat back
about bias stuff link home dashboard facebook follow blogskins
alahai rindu dia :)

credit and thanksgyuu

Template Edited by : Farah Hana
Credit : css school image Jaera

OLD | NEW
yeay !! dapat seratus
Wednesday, November 16 | 10:30 PM | 0 comments

hye readers ..lame hana x update blog hana kan ...actually hana buzy skit edit blog hehe so x der mase nak update blog .....kepada pelajar sekolah rendah dan sekolah menengah telah disedia maklum oleh dato najib perdana menteri kite....yang setiap orang akan mendapat duit berjumlah seratus kecuali pelajar tingkatan 5.....kesian diorang x dapat duit ....pemberian duit seratus ni telah diedar kan pada minggu akhir sekolah ....

hana baru dapat semalam ....hehehehe.....hana cadang taun depan duit seratus tu hana nak beli kasut converse..hehehe...nak jugak merasa pkai kasut brand sekali sekala....hari ni pulak hana dapat novel .....sekolah bagi kepada semua pelajar tingkatan tiga sebagai kenangan kot ...ramai yang dapat cite best best ...tapi hari ni hana x pegi sekolah sebab hari ni ade jamuan tingkatan tiga tapi hana x bayar duit sebab nak beli lens.....so pukul 1.30 kawan hana datang umah hana kasik hana novel ni ...nama kawan hana tu jama ..thanks jama!!!!! ..korunk nak tau x tajuk novel hana ..tajuk novel hana bunga-bunga kemboja...hana sendiri pun x baca lagi ....hana memang minat novel

tapi hana lebih minat novel yang adventure gitu ...hana kurang skit novel cinta .....tapi orang dah bagi hana ambek jelah ..hehehe.....

rasenyer sampai sini jelah hana cite...ok lah bye

p/s: adik hana x dapat pun duit seratus tu sebab ayah tak dtg sekolah ambek duit tu ...sian dia..HAHAHA